Sessiz ve sakin
Kıyıdan uzak kalmış kum taneleri
Hiddetle kıyıya vurdu
Onları balık sandım
Bir su dalgası hıçkırarak ağladı
Sandim kulaklarım dayanamaz bunca siziya
Köpükler balıkları sildi
Deniz üçe yarıldı
Oturduğum kumda bir ıslaklık sezdim
Besbelli üşüyorum
Elbiselerim çıkarılmış
Köpük üzerime yayılıyor
Dünyaya bir boşluktan bakıyorum
Tır tir titriyor çenem
Bu kadar onemsedigime kızıyorum
Aptal gibisin sen de aptal aptal
Dal parçasını kırıp denize atiyorum
Deniz şeklimi bozuyor
Ordan oraya tasiniyorum
deniz ne boğuyor ne susuzluktan olduruyor
Birbirine benzeyen iki şeyin arasında kalmak düpedüz uyusukluktur
Sudan çıldırıyorum
susuzluktan kuduruyorum

Havadaki sineğe konup onu isiriyorum



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hastalık Hastası Tiyatro Eleştirisi - Moliere

SHEAKSPEAR’IN SARSILMAZ TAHTI ve ACİZ TOLSTOY

Nuri Bilge Ceylan